Πέντε επικίνδυνες «παγίδες» κρύβει το εθνικό οδικό δίκτυο του νομού Θεσσαλονίκης καθώς η απουσία φωτεινών σηματοδοτών σε συνδυασμό με τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες θέτουν καθημερινά σε κίνδυνο τη ζωή των συμπολιτών μας που διέρχονται σε αυτό. Από την πλευρά του ο ΟΑΣΘ, αναγκάζεται να αλλάξει τα δρομολόγιά του, αφήνοντας πολλές φορές ολόκληρα χωριά χωρίς αστική συγκοινωνία, προκειμένου να διαφυλάξει την ακεραιότητα οδηγών και επιβατών.
Ιδιαίτερη επικινδυνότητα παρουσιάζουν οι διασταυρώσεις Λητής- Δρυμού και Δρυμού Μελισσοχωρίου, η διαστάυρωση προς Κριθιά στην έξοδο της Ε.Ο Θεσσαλονίκης- Σερρών, καθώς και οι δύο κόμβοι σύνδεσης Λαγυνών- Καβαλαρίου αλλά και η διαστάυρωση στην έξοδο Βαθυλακκου. «Έχουμε κάνει σχετική παρέμβαση στο ΥΠΕΧΩΔΕ και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» δήλωσε στη «Σ» ο πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, Γιάννης Τόσκας ο οποίος πρόσθεσε: «Τα έργα που χρειάζονται να γίνουν είναι πολύ μεγάλα με αποτέλεσμα να χρειάζονται και πολλά χρήματα. Σκεφτείτε ότι το κόστος για τέτοια έργα έχει εκτιναχθεί στα ύψη, ξεπερνώντας ακόμη και τα
Η καθυστέρηση των απαιτούμενων έργων οδηγεί και στην αλλαγή δρομολογίων, με αποτέλεσμα πολλές φορές ολόκληρα χωριά να μένουν χωρίς αστική συγκοινωνία. «Ήδη τροποποιήσαμε τις διαδορμές στην περιοχή του Καβαλαρίου λόγω της επικινδυνότητας του δρόμου. Χάσαμε από πλευράς εξυπηρέτησης όμως έτσι αποφεύγουμε τους κινδύνους και διασφαλίζουμε τους επιβάτες και τους οδηγούς του ΟΑΣΘ» ανέφερε ο κ. Τόσκας ο οποίος, μάλιστα, διευκρίνισε, ότι θα τροποποιηθούν και άλλα δρομολόγια εφόσον δεν γίνουν έργα άμεσα. «Αυτή η αλλαγή του δρομολογίου λειτούργησε ως «ασπιρίνη» στο τόσο σοβαρό πρόβλημα. Πρέπει να γίνουν έργα αλλιώς αναγκαζόμαστε να αλλαζουμε διαδρομές γιατί πρωτίστως σεβόμαστε τις ζωές των πολιτών και τις συγκοινωνίες» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ.
Καράογλου: «Γιατί δεν γίνονται έργα;»
Ερώτηση σχετική με το πρόβλημα των αφύλακτων διασταυρώσεων κατέθεσε στη βουλή ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Θεόδωρος Καράογλου. Ο βουλευτής, ως ενδεικτικό παράδειγμα αναφέρει τη διασταύρωση του Δρυμού, όπου δεν υπάρχει καθόλου ορατότητα και οι οδηγοί των λεωφορείων του ΟΑΣΘ προσπαθούν να ακούσουν εάν πλησιάζει άλλο όχημα προκειμένου να διασχίσουν κάθετα την εθνική οδό. Καταλήγοντας, ο βουλευτής ρωτά τους αρμόδιους υπουργούς εάν και πότε προτίθενται να λάβουν κατάλληλα μέτρα ενώ αναζητά τους λόγους για τους οποίους ενώ έχει εκπονηθεί σχετική μελέτη από τη Διεύθυνση Ελέγχου Συντήρησης Έργων (ΔΕΣΕ) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τα προβλήματα αυτά δεν έχει γίνει καμία εργασία βελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου