Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Κρίσιμη η αυριανή ημέρα και θα πρέπει όλοι να σκεφτούμε διπλά πριν ρίξουμε το ψηφοδέλτιο στην κάλπη. Για κάποιους οι αποφάσεις είναι ήδη ειλημμένες. Εγώ επιλέγω να στείλω το μήνυμά μου για μία Ελλάδα της Ευρώπης και του Ευρώ. 
Ο αδερφός μου, Πασχάλης Τουντούρης (facebook:http://www.facebook.com/PTountouris & twitter: @Tountouris) , έγραψε κάτι που με εκφράζει απόλυτα και σας το παραθέτω: 

"Αυτές οι εκλογές είναι σίγουρα πολύ διαφορετικές από όσες έχω βιώσει.
Η εικόνα μιας Ελλάδας χρεωκοπημένης με τεράστια ποσοστά ανεργίας και εγκληματικότητας ήταν άγνωστη στη γενιά μου.
Έννοιες όπως Δημοκρατία, Ευρωπαικό κεκτημένο, διατήρηση του κοινωνικού ιστού... τίθενται εν αμφιβόλω.
Αύριο θα ψηφίσω έχοντας ακόμη φρέσκια την εικόνα των σκανδάλων (Χρηματιστήριο, Υπερτιμολογήσεις και προχειρότητα κατασκευής Ολυμπιακών Έργων...), των μιζών (Άκης, Τσουκάτος, Μαντέλης, Siemens) και του σάπιου δημόσιου τομέα.
Την εικόνα του "Γιώργου" να διαδηλώνει στο λιμάνι του Πειραιά και των καμμένων καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας...
Την εικόνα των λουκέτων των επιχειρήσεων λόγω της υψηλής φορολογίας... Των ηλικιωμένων και χαμηλοσυνταξιούχων που τους στερήσαν την περηφάνεια στα γεράματα... Των χιλιάδων νέων που αναγκάστηκαν να φύγουν από την χώρα γιατί δεν είχαν "Μπάρμπα” να τους βάλει στο Δημόσιο.
Των εκατοντάδων χιλιάδων κακόμοιρων αλλά και επικίνδυνων λαθρομεταναστών...
Αύριο θα ψηφίσω για την Ελλάδα των ανοιχτών Ευρωπαϊκών συνόρων και των ευκαιρίων που αποκομίζουμε όλα αυτά τα χρόνια.
Την Ελλάδα που δεν θα καταντήσει, σαν πολλούς της γείτονες, απομονωμένη από διεθνείς οργανισμούς.
Την Ελλάδα που στηρίζει την επιχειρηματικότητα με μείωση φορολογικών συντελεστών και ιδιωτικοποιήσεις που θα βελτιώσουν το επίπεδο υπηρεσιών και θα δημιουργήσουν ανταγωνισμό (δηλ. νέες θέσεις εργασίας).
Την παραγωγική Ελλάδα που κάποιοι μέσα και έξω από το κοινοβούλιο κρατούσαν για χρόνια αλυσοδεμένη.
Αυτή την Ελλάδα που είναι τελευταία μας ευκαιρία να μετατρέψουμε σε σύγχρονη Ευρωπαϊκή χώρα..."

και κάποιες μέρες νωρίτερα...
"Επειδή είμαστε ενάντια του κρατισμού και υπέρ των μεταρρυθμίσεων δεν σημαίνει ότι υποστηρίζουμε αυτούς που λήστεψαν και κατασπατάλησαν το δημόσιο χρήμα.
Δεν υποστηρίζω κανέναν κλέφτη.

Υποστηρίζω μία πολιτική που να ευνοεί την επιχειρηματικότητα, που να επιβραβεύει τους ικανότερους, που να μην απομονώνει την χώρα μου, που να υπάρχει πραγματική δικαιοσύνη με τιμωρία ΟΛΩΝ συμπεριλαμβανομένων και αυτών που καταπατούν την ελευθερία μου κλείνοντας δρόμους και σπάζοντας μαγαζιά.
Να υπάρχει ασφάλεια, οι φόροι-κρατήσεις μου να πηγαίνουν στην υγεία, στην πρόνοια, στην σύνταξή μου, στην σωστή ανάπτυξη και όχι στον κρατισμό, στους μαϊμού τυφλούς, στα επιδόματα λαθρομεταναστών και στις τσέπες λίγων που παίρνουν δουλειές χωρίς ίχνος διαγωνισμών.
Δεν ξέρω τι θα ψηφίσω αλλά διά της εις άτοπον απαγωγής ξέρω σίγουρα ποιους θα αποκλείσω!"
 
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΑΥΡΙΑΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΛΟΙΠΟΝ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: